- Ustawa z dnia 24 lipca 2015r. Prawo o zgromadzeniach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1389);
- Zarządzenie Nr 74/2018 Wójta Gminy Słupsk z dnia 8 maja 2018r. w sprawie określenia wzoru oraz zasad wydawania i ewidencjonowania identyfikatorów imiennych dla przewodniczących zgromadzeń publicznych organizowanych na terenie Gminy Słupsk (od 01.01.2024r. Gminy Redzikowo)
I. WYMAGANE DOKUMENTY
- Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia publicznego,
- Oświadczenie przewodniczącego zgromadzenia,
- Fotografia osoby wyznaczonej na przewodniczącego zgromadzenia
II. OPŁATY:
Nie pobiera się.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Natychmiast po złożenia prawidłowo sporządzonych dokumentów.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Sprawy prowadzi Maciej Błoński - pokój nr 22 (Budynek A), tel. 661 136 349, e-mail:
maciejb@gminaredzikowo.pl
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
W przypadku wydania decyzji o zakazie zgromadzenia odwołanie w trybie art. 16 Ustawy
Prawo o zgromadzeniach.
VI. UWAGI:
Brak
|